29 de juliol del 2008

Salutacions des d'Oxford...







Hello, xiquets i xiquetes. Encara que estic a molts kilometres, vos trobe a faltar molt. I encara que no vos ho cregueu, he fet els deures. Per agafar noves idees, el dimecres 23 vaig anar al teatre, sí. Vaig anar a una representació del "A Summer's Midnight Dream", que per aquells que esteu perduts en la llengua de Shakespeare, és "El Somni d'una Nit d'Estiu". Aquesta és una obra molt màgica, que transcorre a un bosc replet de fades i éssers magics. Doncs bé, en lloc d'anar al teatre, l'obra es representa a l'aire lliure, en un parc fantàstic (Heddington Park) i al final allò va resultar una experiència màgica i inoblidable per als que vam tindre la sort de disfrutar d'un Shakespeare d'una manera tan diferent.

Tot va molt bé per ací. Estic disfrutant molt de l'experiència. Les classes són molt amenes (si..., a vegades treballe i tot), els companys magnífics (hem recorregut molts pubs i ens hem fet moltes pintes de molts tipus de cervesses), Oxford és una ciutat preciosa... Podeu comprovar que l'experiència val la pena.

Doncs bé, la pròxima setmana estaré amb les piles ben carregades disposat a tornar a la feina, que queda molt poc de temps i l'estrena estic segur que serà un èxit i sobreviurem una vegada mes. I com diuen els anglesos:
BREAK A LEG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ramon

2 comentaris:

Cris ha dit...

Segur què ens trobes a faltar???

Anònim ha dit...

Holaaa xiquets/tes!!

M'encanta la cridada masiva que haveu fet del blog, i que dir que de les 163 visites que deia Cris que ja portaveu i ara ja van per 298, exit total, enhorabona a tots!!
De tant en tant ja entrava per veure este blog, el de Cris, el de Pau..La veritat que m'agrada esto d'anar savent com va tot per ahi i el anar coneguent de les noves experiencies que vos fa sentir el que es el teatre, m'encanta!!

No dubte ni per un moment que serà un exit la nit de l'estrena, pero fins que arrive eixa nit del Diumenge, caldrà esperar.

Molta sort a tots!!

Leti

contador de visitas
adultfriendfinder.comadultfriendfinder